Закрити
м. Черкаси вул. Смілянська, 153
Понеділок-пятниця: 9 - 18

Здійснюємо доставку товару як по м Черкаси, так і по всій Україні.
Інформація про замовника.
При замовленні на сайті або у менеджера, щоб уникнути непорозумінь залишайте, будь ласка, повну інформацію про себе:
1. ПІБ замовника, який отримує товар.
2. Контактний телефон замовника (мобільний або міський із зазначенням коду міста).
3. Назва міста і області.
4. E-mail адреса (бажано; якщо ж замовляєте складну форму скла – обов’язково для підтвердження ескізу).
5. Назва транспортної організації і номер складу, у який Ви хочете отримувати товар.
УВАГА! Врахуйте, що Нова Пошта приймає посилки зі склом тільки на вантажні відділення!

Замовлення товару.
Замовити товар в нашій Компанії Ви можете як через сайт, так і безпосередньо у менеджера по телефону або особисто – в офісі. Вибравши вподобані товари, Ви оформляєте замовлення, вносячи:
1. Ваші дані, як одержувача.
2. Розміри, Ескіз- якщо необхідно (на E-mail надсилаєте нам свій єскіз, або ж ми відсилаємо Вам наш ескіз на підтвердження).
3. Суму замовлення.
4. Уважно перевіряйте ще раз всі реквізити.
УВАГА! Обробка замовлень проводиться з понеділка по п’ятницю з 9 до 18 годин.
Оплата товарів.
Так як наша Компанія не тримає на складі готову продукцію, а виробляє її за індивідуальними розмірами, ми приймаємо замовлення в роботу тільки після оплати його покупцем. Можливі два варіанти:
1. Повна передоплата.
2. Аванс в розмірі 50% від вартості товару з подальшою післяплатою залишку суми безпосередньо у транспортній компанії-перевізнику.
УВАГА! Комісія банків за переказ грошових коштів не входить у суму замовлення!
Щоб уникнути казусів переконливе прохання інформувати Компанію у особі менеджера про здійснення оплати.
Терміни виконання замовлень (після оплати).
1. Загартоване скло, прозоре або тоноване, без отворів- 7 робочих днів.
2. Загартоване скло прозоре з отворами або чорне- 10 робочих днів.
3. Загартоване скло з фарбуванням (в залежності від складності: фарбування по периметру, фарбування в два кольори, логотип) – від 10 робочих днів (уточнюйте у менеджера).
4. Гнуте скло – 14 робочих днів.
5. Плитка зеркальная- 7 робочих днів.
6. Панно дзеркальне (в залежності від складності) – від 7 робочих днів (уточнюйте у менеджера).
7. Триплекс, індивідуальні, оригінальні вироби такі як столи, двері-від 10 робочих днів (уточнюйте у менеджера).
8. Кафедри- 7 робочих днів.
9. Вироби з нержавіючої сталі-від 10 робочих днів (уточнюйте у менеджера).
УВАГА! Товар крихкий! Можливі затримки в зв’язку з руйнуванням і переробкою.
 Відправлення, доставка товарів.
Відправка замовлення відбувається на наступний день після виготовлення або за погодженням з клієнтом.
Доставка здійснюється за допомогою транспортних компаній-перевізників, таких як: Нова Пошта, Укрпошта, Делівері, Інтайм. Перевага: Нова Почта- так як ця компанія зарекомендувала себе як надійний партнер. Ви також можете забрати свій товар самовивозом з офісу компанії за адресою: вул. Смілянська, 165.
УВАГА! Доставка не входить в ціну товару. За неї ви оплачуєте самі при отриманні замовлення по тарифам компанії. При доставці по Україні скло, як крихкий товар, решетують, отже, вартість доставки зростає. Даними за тарифними розцінками ми не володіємо, звертайтеся на сайт транспортної компанії.
При отриманні замовлення в транспортній компанії Ви повинні перевірити цілісність товару. Для цього при питанні: «Чи будете перевіряти?» – завжди відповідайте: «Так». У разі пошкодження товару негайно повідомте представника компанії і вимагайте скласти відповідний акт.

УВАГА! Компенсацію за пошкодження здійснює компанія-перевізник, т. к. при прийомі виставляється оціночна вартість товару. Наша Компанія за заподіяну перевізником шкоду відповідальності не несе.
Можлива доставка товару по м. Черкаси. Час і терміни обговорюються з покупцем індивідуально. Оплата згідно з сучасними розцінками.
УВАГА! Наша продукція випускається за індивідуальними замовленнями, тому поверненню та обміну не підлягає. Розглядаємо окремі випадки виготовленого не по розмірах з нашої вини товару-в даному випадку робимо переробку за наш рахунок! У зв’язку з вищесказаним відправляємо ще раз до пункту «Замовлення товару» – не ленуйтесь- перевіряйте всі деталі замовлення! Претензії по цьому пункту приймаємо тільки в разі письмово підтверджених даних (ескізів, СМС, листів на електронну пошту, оформлення замовлення на сайті під індивідуальним номером).

ПІДТВЕРДЖЕННЯМ УГОДИ ПОКУПЦЯ З ВИЩЕВИКЛАДЕНОГО Є ОПЛАТА ЗА ЗАМОВЛЕНИЙ ТОВАР!